LA VEU DE MONTCADA

dissabte, 10 de març del 2012

Trobem les escultures!




12 comentaris:

  1. Me a gustado la excursión del museo de la l´edat medieval porque e visto coses del dios i esculturas que molan un montón.

    anabel 5é

    ResponElimina
  2. El Lluis Marc a la primera foto surt amb el ulls tancats.
    Em va agradar quan vam anar al MNAC i li tiràvem coses als coloms jejejeje.
    Pensava que anavem a fer una jincama a l'estadi olímpic...
    Em va agradar molt l'escursió. Adeu



    Joan Pol

    ResponElimina
  3. A mi em va agradar molt la excursió ( Roberta)

    ResponElimina
  4. A mi em va agradar molt la excursió ( Roberta)

    ResponElimina
  5. A mi em va agradar molt la excursió ( Roberta)

    ResponElimina
    Respostes
    1. perque has posat el comentari 3 vegades??

      Joan Pol

      Elimina
  6. L'home cactus era molt raro.
    M'hauria agradat baixar a l'estadi olímpic al camp de fútbol.

    Joan Pol

    ResponElimina
  7. Pol esque me se havia puesto una cosa i io le he di a cancelar i me se havia puesto 3 veces el mismo comentario

    ROBERTA

    ResponElimina
  8. A mi em va agradar molt l'excursio perque hi havia moltes escultures molt boniques.
    Hi també havia gent de la classe que deia que una de les escultures s'asemblava a la Desi.


    Patricia Palomero Rejas

    ResponElimina
    Respostes
    1. s'asemblava MOLTÍSSIM.

      Joan Pol

      Elimina
    2. A mi també em va agradar molt amb totes las viatgades al museu olimpic, al museu aaquell que era el altre i el vell estadi del español o sigi el camp olimpic pero no vam fer la mini-gimcana.

      Elimina
  9. A mi m'agradat molt a sigut molt divertit!!!
    Dian

    ResponElimina