LA VEU DE MONTCADA

dimarts, 15 de novembre del 2011

FEM BÀSQUET

15 comentaris:

  1. hola, el vídeo de bàsquet me a gustado!! porque
    el bàsquet es mi de porte favorito!!!

    anabel

    ResponElimina
  2. El partit va ser molt divertit,yo anava amb el equip dels blaus:amb la carla o,el david, el yasir...etc
    El proxim dia a hambol.

    Patricia

    ResponElimina
  3. que divertit ha sigut el partit de bascket (Roberta)

    ResponElimina
  4. hola soc el Joan Pol només surto a una jugada en la penultima ja dew.

    ResponElimina
  5. somos los mejores jugadores de basquet bueno me e flipao pero somos buenos jeje






    oscar

    ResponElimina
  6. que guay la canço pero mes el video un 10!!!



    Javi#5

    ResponElimina
  7. hola soc el ívan i m´agrada gracies andrea i cristian

    ResponElimina
  8. m'agrada el video adeu.
    joan pol

    ResponElimina
  9. a la primera jugada el david sur tiran desde no se on i casi la fica jaja xd dew
    joan pol
    posdata: m'agrada el video. dew

    ResponElimina
  10. hola soc el joan pol amb el juan pablo. -juan pablo:em vist el vidio esya chulo jeejee dew jjjjjjjjjjjaaaaaa-joan pol:hola la Andrea va dir que allargaria mes el video per que els vermells i el verds sortisim mes perque em sortit 20 segons dewww xd joan po.l

    ResponElimina
  11. Hola¡el partit ens va agradar molt,va perdre el equip blau pero la importancia no es guanyar es divertirse.


    Patricia i Carla.O

    ResponElimina
  12. els verds i els vermells no em surtit molt (Roberta)

    ResponElimina
  13. hola soc el ivan i m´eagradat molt

    ResponElimina
  14. hola es molt xuli el partit de basquet i m'ha agradat molt la música que has posat andrea

    gisel.la

    ResponElimina
  15. que ve va sortir el video!!!!!!!!!!!!




    carla.o

    ResponElimina