LA VEU DE MONTCADA

dimecres, 9 de novembre del 2011

PARLEM DELS HÀBITS D'HIGIENE!

15 comentaris:

  1. ola soc la Roberta. que bé em surtit

    ResponElimina
  2. hola soy la anabel en el primer video del d´higiene no salgo mejor!!!

    ResponElimina
  3. llorenç parles català com el cul xdxd
    vaya cara que posa el marc jajaja
    joan pol

    ResponElimina
  4. Hola colla pessigolla! Torno a ser jo, l'Andrea. Es cert que podem millorar una mica la parla en català, és només qüestió de pràctica, però els que van voler sortir al video explicant han sigut valents i s'han esforçat i mereixen el respecte dels companys. Al proper video farem que el Joan Pol, que sembla que ho té molt clar, ens expliqui alguna cosa...ji ji !
    Per cert, hem de rectificar el video xq la música ha tapat a la Diana....

    ResponElimina
  5. Diana que bien cantas (Roberta)

    ResponElimina
  6. Diana cantas super bé.
    Pero DIANA no et preocupis QUE L'Andrea ho canviara


    Patricia

    ResponElimina
  7. els vermeills em guayat jaja somos el mar i juanpablo xd dddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwww

    ResponElimina
  8. ola soi el david estoi en mi casa i me gustaria cantar como la diana a lo rap i todo eso menos mal que el sergi pernia no lo tengo al lado jajjajajajajajajajajajajajajkajajaja

    ResponElimina
  9. hola Diana. Jo! cantaves rap o m'ho sembla XDXD Andrea quan posaras el video de futbol...
    dew.
    j.POL

    ResponElimina
  10. Roberta moltes gracies per dir que canto molt bé.
    El video esta molt bé peró no m'agrada quan es talla.
    Diana

    ResponElimina
  11. Moltes gracies per dir que jo canto molt bé.
    Diana

    ResponElimina
  12. hola soc el iván i el javi potse aquesta canço no nos a gradi pots pusar la de michael jakson la de trhiller

    ResponElimina
  13. hola soc el ivan i cantas molt bé Diana a i Andrea quan possaras el de futbol:IVÁN

    ResponElimina
  14. ola soc el ivan pudrias cambiar la canço de la netega

    ResponElimina
  15. Hola¡a mi m'agradat molt la canço.Pero el Llorenç tindria que practicar una mica el català perque ha dit paraules en castella.

    Patricia

    ResponElimina